Zwolennicy złota są nieco zdenerwowani kampanią reklamową “Drop Gold” firmy Grayscale, która promuje BTC, ale kosztem historycznego kruszcu. W szczególności firma GoldMoney.com dokłada wszelkich starań, aby przekonać swoich inwestorów, że to złoto jest „lepsze” od Bitcoinów, a nie odwrotnie, jak twierdzą reklamy Greyscale. Trzymaj złoto! Założyciel GoldMoney.com Roy Sebag ma wiele do powiedzenia na ten temat. Rozmawiał o tej kwestii z Coindesk. Jego zdaniem kampania reklamowa “DropGold” jest “słabo przemyślana”. Mówi: “(…) jak wielokrotnie stwierdzałem w mediach społecznościowych – jest tak niedorzeczna, że ​​jest podobna do wypowiadania zwrotów, takich jak „drop Oxygen” lub „drop Copper”. Krótko mówiąc, uważam, że ta

The post Kontrowersyjna kampania Greyscale dot. Bitcoina i złota appeared first on CryptoProfit.pl - Kryptowaluty i Technologia Blockchain.

Przeczytaj pełną treść na stronie cryptoprofit.pl