Toyota nawiązała współpracę z firmą Lucidity, zajmującą się analizą działań reklamowych, w oparciu o technologię blockchain. Celem motoryzacyjnego giganta jest zwiększenie efektywności kupowanych reklam i ograniczenie kosztów w tym zakresie. Firma Lucidity, znana wcześniej pod nazwą KR8OS, została założona w Los Angeles w 2017 roku. Oferuje blockchainowe rozwiązania do śledzenia płatności w łańcuchu dostaw. Dzięki tym rozwiązaniom reklamodawcy mogą monitorować sposób przydzielania środków na działania marketingowe. Dzięki nowej współpracy z Lucidity, Toyota wraz z agencją reklamową Saatchi & Saatchi zamierzają osiągnąć przejrzystość w zakupach cyfrowych kampanii reklamowych. W efekcie ma to wyeliminować zbędne wydatki, które nie przynosiły efektów. Wielkość rynku

The post Toyota wkracza w branżę blockchain appeared first on CryptoProfit.pl - Kryptowaluty i Technologia Blockchain.

Przeczytaj pełną treść na stronie cryptoprofit.pl