Przyglądając się branży e-commerce i rynkowi kryptowalut, możemy zauważyć wiele punktów wspólnych. Obszary te łączy fakt, że funkcjonują stosunkowo krótko, ale rosną w bardzo szybkim tempie. Obie te branże zostały zapoczątkowane przez palące potrzeby społeczeństwa. Kiedy w połowie lat 90. startował Amazon, klienci musieli czekać nawet kilka tygodni na swoje zamówienie. Sama realizacja płatności trwała około tygodnia, co w dzisiejszych czasach jest ciężkie do wyobrażenia. W momencie kiedy pojawił się Paypal nastąpiły zasadnicze zmiany. Płatności mogły być wykonywane niemal natychmiastowo. To jednak nie rozwiązało wszystkich problemów. Prywatność użytkowników i bezpieczeństwo danych (i ich pieniędzy), stanęły pod znakiem zapytania. Tylko w
The post Aligato, czyli jak Polacy chcą zrewolucjonizować e-commerce dzięki blockchainowi appeared first on CryptoProfit.pl.